Kontrola zarządcza UDT
Na dokumentację kontroli zarządczej UDT składają się:
1) plany działalności Urzędu Dozoru Technicznego,
2) sprawozdania z wykonania planu działalności Urzędu Dozoru Technicznego,
3) oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Urzędu Dozoru Technicznego.
- Szczegóły
- Osoba publikująca: Piotr Bieńkowski
- Osoba modyfikująca: Piotr Bieńkowski
- Odsłon: 632
Sprzedaż majątku
Ogłoszenia o przetargach pisemnych nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości UDT w Warszawie, ul. Modularna (pkt 1) (Aktualizacja: 12.12.2024 r.) i ul. Radarowa 9 (pkt 2) (Aktualizacja: 14.10.2024 r.)
1. Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości UDT w Warszawie, ul. Modularna (Aktualizacja: 12.12.2024 r.)
Wyniki postępowania (plik pdf, rozmiar 66 kB) (Wstawił: Piotr Biedńkowski, 12.12.2024 r.)
Ogłoszenie (plik pdf, rozmiar 70 kB) (Wstawił: Piotr Bieńkowski, 04.10.2024 r.)
Zarządzenie nr 16/24 Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego z dnia 11 lipca 2024 r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego oraz powołania komisji przetargowej, wraz z regulaminem przetargu na sprzedaż nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego (plik pdf, rozmiar 454 kb) (Wstawił: Piotr Bieńkowski, 04.10.2024 r.)
Orientacyjny obszar nieruchomości zaznaczony na niebiesko (mapa geoportal.gov.pl) (plik png, rozmiar 2 592 kb) (Wstawił: Piotr Bieńkowski, 04.10.2024 r.)
2. Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości UDT w Warszawie, ul. Radarowa 9 (Aktualizacja: 26.11.2024 r.)
Opinia techniczna (plik pdf, rozmiar 51 kB) (wprowadził: Piotr Bieńkowski, 26.11.2024 r.)
Zestawienie kosztów utrzymania (plik pdf, rozmiar 116 kB) (wprowadził: Piotr Bieńkowski, 26.11.2024 r.)
Ogłoszenie (plik pdf, rozmiar 71 kB) (wprowadził: Piotr Bieńkowski, 26.11.2024)
Zarządzenie nr 8/23 Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego z dnia 23 marca 2023 r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości lokalowych Urzędu Dozoru Technicznego oraz powołania komisji przetargowej, wraz z Regulaminem przetargu na sprzedaż nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego (tekst ujednolicony) (plik pdf, rozmiar 464 kB) (wprowadził: Piotr Bieńkowski, 26.11.2024)
Zdjęcia:
Zdjęcie 1 | Zdjęcie 2 | Zdjęcie 3 | Zdjęcie 4 | Zdjęcie 5 | Zdjęcie 6 | Zdjęcie 7 | Zdjęcie 8 |
Budynek - Fasada | Recepcja | Recepcja | Ciąg komunikacyjny | Ciąg komunikacyjny | Pomieszczenie | Pomieszczenie | Poddasze |
Rzuty kondygnacji:
- rzut piwnicy (plik pdf, rozmiar 367 kB),
- rzut parteru (plik pdf, rozmiar 414 kB),
- rzut I piętra (plik pdf, rozmiar 285 kB),
- rzut II piętra (plik pdf, 258 kB),
- rzut III piętra (plik pdf, 257 kB),
- rzut IV piętra (plik pdf, 300 kB),
- rzut V piętra (plik pdf, 368 kB),
- rzut dachu (plik pdf, 233 kB).
- Szczegóły
- Osoba publikująca: Piotr Bieńkowski
- Osoba modyfikująca: Piotr Bieńkowski
- Odsłon: 2035
Przyjmowanie, kolejność oraz sposób załatwiania spraw i stan spraw
Informacja o przyjmowaniu, załatwianiu i rozstrzyganiu spraw należących do zakresu działania UDT dostępna jest w zakładce „Przyjmowanie, kolejność oraz sposób załatwiania spraw”.
Informacja o stanie spraw w UDT dostępna jest w zakładce „Stan spraw”.
- Szczegóły
- Osoba publikująca: Piotr Bieńkowski
- Osoba modyfikująca: Agata Jędrys
- Odsłon: 5187
Komisja egzaminacyjna przeprowadzająca egzaminy dla instalatorów odnawialnych źródeł energii ubiegających się o wydanie certyfikatu
Obecna lista członków Komisji egzaminacyjnej przeprowadzającej egzaminy dla instalatorów ubiegających się o wydanie certyfikatu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji do instalowania danego rodzaju instalacji odnawialnego źródła energii (plik pdf, rozmiar 163 kB)
Informacja o uzupełniającym naborze kandydatów na członków Komisji egzaminacyjnej, przeprowadzającej egzaminy dla instalatorów ubiegających się o wydanie certyfikatu
Szanowni Państwo,
Zgodnie z § 11 rozporządzenia Ministra Aktywów Państwowych z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania akredytacji organizatorom szkoleń w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz szkoleń i egzaminów dla osób ubiegających się o wydanie lub przedłużenie ważności certyfikatu (Dz. U. poz. 348) uprzejmie informujemy, że z dniem 2 grudnia 2024 r. rozpoczynamy proces uzupełniającego naboru kandydatów na członków komisji egzaminacyjnej, zwanej dalej „Komisją”, przeprowadzającej egzaminy dla osób ubiegających się o wydanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii.
Wnioski o powołanie członka Komisji mogą zgłaszać w szczególności:
• izby gospodarcze i izby rzeczoznawców oraz stowarzyszenia naukowo-techniczne – w przypadku, gdy zgodnie ze statutem wykonują działalność w zakresie instalacji odnawialnego źródła energii;
• jednostki i instytucje o zasięgu regionalnym lub ogólnokrajowym wykonujące działalność w zakresie danego rodzaju instalacji odnawialnego źródła energii;
• producenci oraz przedsiębiorcy wykonujący działalność w zakresie instalacji odnawialnego źródła energii;
• ośrodki szkoleniowe lub szkoły, w których prowadzi się kształcenie zawodowe z zakresu instalacji odnawialnego źródła energii lub energetyki.
Kandydat na członka Komisji powinien spełniać poniższe wymagania kwalifikacyjne:
• ukończyć studia na kierunku przyporządkowanym do dyscypliny naukowej w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych jako dyscypliny wiodącej lub studia podyplomowe umożliwiające uzyskanie efektów uczenia się w zakresie takiej dyscypliny oraz posiadać udokumentowaną trzyletnią praktykę zawodową lub wykształcenie średnie techniczne i udokumentowaną pięcioletnią praktykę zawodową;
• posiadać aktualną wiedzę z zakresu dokumentów odniesienia.
Do praktyki zawodowej zalicza się okres:
• prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie urządzeń i instalacji odnawialnego źródła energii, sanitarnych, elektroenergetycznych, grzewczych, chłodniczych, cieplnych i klimatyzacyjnych lub elektrycznych lub
• wykonywania czynności w zakresie montażu mikroinstalacji, małych instalacji lub instalacji odnawialnego źródła energii o łącznej mocy zainstalowanej cieplnej nie większej niż 600 kW, modernizacji, eksploatacji lub utrzymywania w należytym stanie technicznym urządzeń i instalacji odnawialnego źródła energii, sanitarnych, elektroenergetycznych, grzewczych, chłodniczych, cieplnych i klimatyzacyjnych lub elektrycznych.
Wnioski prosimy przesyłać na przygotowanym formularzu (plik pdf, 123 kB), w terminie do 31 stycznia 2025 r.
Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie ww. wymagań kwalifikacyjnych oraz wypełnione i podpisane kwestionariusze (plik pdf, 982 kB) osobowe poszczególnych kandydatów na członków Komisji.
Istnieją dwa sposoby wysłania wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego:
• drogą elektroniczną przez ePUAP (sposób zalecany). Jako adresata należy wybrać Urząd Dozoru Technicznego. W treści pisma prosimy wpisać „Wniosek – Komisja egzaminacyjna OZE” i dołączyć skan wniosku oraz skany załączników wymienionych w poprzednim akapicie. Po zalogowaniu się do ePUAP należy wybrać: Sprawy ogólne / Pisma do urzędu / Pismo ogólne do podmiotu publicznego.
Uwaga!
W celu znalezienia Urzędu Dozoru Technicznego w wyszukiwarce instytucji na portalu e-PUAP należy wpisać kod pocztowy siedziby Centrali UDT, tzn. 02-353.
• pocztą tradycyjną na adres:
Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa
z dopiskiem: „Wniosek - Komisja Egzaminacyjna OZE”.
Formularz wniosku o powołanie członka Komisji (plik pdf, rozmiar 123 kB)
Kwestionariusz osobowy kandydata na członka komisji egzaminacyjnej w zakresie OZE (plik pdf, rozmiar 982 kB)
- Szczegóły
- Osoba publikująca: Piotr Bieńkowski
- Osoba modyfikująca: Piotr Bieńkowski
- Odsłon: 10927
Deklaracja dostępności bip.udt.gov.pl
Urząd Dozoru Technicznego (UDT) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej bip.udt.gov.pl.
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów portalu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne cyfrowo z uwagi na fakt, że:
- zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- pochodzą z zewnętrznych źródeł,
- niektóre dokumenty stanowiące załączniki do pobrania (np. formularze, wytyczne, itp.), oraz rejestry i wykazy są niedostępne cyfrowo i będą sukcesywnie poprawiane,
- dokumenty lub prezentacje mają charakter archiwalny i zostały opublikowane przed 23.09.2018 r. a ich zawartość nie jest niezbędna do realizacji bieżących zadań UDT.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia:
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-08-05
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez UDT.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki a dodatkowo:
- Ctrl + Plus (+) – powiększenie czcionki,
- Alt+ M – przejście do mapy serwisu,
- Alt+ T – przejście do treści z pominięciem menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony bip.udt.gov.pl prosimy o kontakt z Panią Karoliną Świerczewską pod adresem poczty elektronicznej:
Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności strony bip.udt.gov.pl można składać pod adresem
Informacje na temat procedury
Każdy użytkownik ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej bip.udt.gov.pl lub jej elementu.
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2022.2240) zwanej dalej: ustawą, każdy bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Urząd Dozoru Technicznego (UDT) o braku dostępności cyfrowej strony internetowej bip.udt.gov.pl lub jej elementu.
Natomiast na podstawie art. 30 ust. 1. ustawy osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z wnioskiem o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej bip.udt.gov.pl lub jakiegoś jej elementu.
Wniosek o zapewnienie dostępności (docx. 23 KB) należy złożyć do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja lub żądanie zapewnienia dostępności.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- dane kontaktowe wnioskodawcy,
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Wnioski o zapewnienie dostępności można składać:
- osobiście: w kancelarii UDT ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa w godz. 7:00 – 15:00,
- korespondencją pocztową na adres: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa,
- korespondencją elektroniczną na adres mailowy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą UDT ( ePUAP ) /udt/SkrytkaESP
UDT powinien zapewnić dostępność (zrealizować żądanie) bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, UDT niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Jeżeli zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, np. ze względów technicznych lub prawnych, UDT niezwłocznie zawiadamia wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, proponując dostęp alternatywny.
W przypadku, gdy UDT nie zapewni wnioskowanej dostępności w sposób i w terminie wyżej wskazanym, wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę składa się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni liczonych od dnia upływu terminów, o których mowa powyżej.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich (https://bip.brpo.gov.pl/).
Uprzejmie informujemy, że w postępowaniu w przedmiocie wniosku o zapewnienie dostępności nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, z wyjątkiem przepisów dotyczących wyłączenia pracowników organu, doręczeń, sposobu obliczania terminów, uzupełniania braków formalnych i przekazywania wniosku zgodnie z właściwością.
Dostępność architektoniczna
Wszelkie informacje dotyczące dostępności architektonicznej Urzędu Dozoru Technicznego znajdą Państwo w Deklaracji dostępności opublikowanej w serwisie internetowym UDT (www.udt.gov.pl).
Poruszanie się po budynkach UDT
Zgodnie z zasadami bezpieczeństwa w Urzędzie Dozoru Technicznego goście i interesanci nie poruszają się po budynku samodzielnie. Zawsze towarzyszą im osoby zapraszające lub prowadzące sprawy. Zapewniają one możliwość dotarcia do właściwych pomieszczeń i zapewniają niezbędne wsparcie. Osoby korzystające z pomocy psa asystującego lub psa przewodnika mogą wejść do budynków UDT zgodnie z opisanymi powyżej zasadami.
Dostępność dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- skorzystać z bezpłatnej pomocy tłumacza języka migowego on-line:
- usługa tłumaczeń on-line świadczona jest w godzinach 8:00 – 16:00 w dniach poniedziałek – piątek z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy;
- połączyć można się za pośrednictwem urządzenia z kamerą i dostępem do Internetu;
- llink do tłumacza języka migowego znajduje się w prawym górnym rogu strony Urzędu Dozoru Technicznego i oznaczony jest specjalnym piktogramem dłoni. Kliknięcie piktogramu spowoduje przekierowanie na stronę Polskiego Związku Głuchych, gdzie jest możliwość połączenia się z tłumaczem.
- napisać pismo/złożyć wniosek na adres: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa;
- wysłać e-mail na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: (+48) 22 57 22 100;
- skontaktować się osobiście, zgłaszając się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania 8.00 – 16.00.
Aplikacje mobilne
UDT obecnie nie udostępnia żadnych aplikacji mobilnych.
- Szczegóły
- Osoba publikująca: Dominik Pańkowski
- Osoba modyfikująca: Dominik Pańkowski
- Odsłon: 3912
- Przedmiot i tryb działania oraz kompetencje UDT w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego
- Przedmiot i tryb działania oraz kompetencje UDT w zakresie współdziałania z Państwową Inspekcją Pracy
- Przedmiot i tryb działania oraz kompetencje UDT w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przedmiot i tryb działania oraz kompetencje UDT w zakresie wyrobów medycznych