- Jest narzędziem komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego – cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony jest w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
- Służy do ogłaszania przez Zamawiającego (UDT) zamówień tzw. podprogowych (do 130.000 PLN) oraz postępowań w trybach procedowanych zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą PZP.
Platforma zakupowa w praktyce:
SYSTEM
- zapewnia możliwość poinformowania Wykonawcy o tym, że dokumenty przez niego złożone zostały technicznie poprawnie wgrane do platformy,
- umożliwia Zamawiającemu podgląd przed terminem składania ofert, czy są Wykonawcy, którzy złożyli dokumenty w postępowaniu/ zamówieniu (bez ujawniania ich treści),
- umożliwia Zamawiającemu wgląd w pełne dokumenty i ich zawartość dopiero po terminie otwarcia ofert,
- umożliwia publikację wyników postępowania,
- umożliwia Zamawiającemu przesunięcia terminu składania ofert (o przesunięciu terminu, system informuje Wykonawców, do których wysłano zaproszenie).
ZAMAWIAJĄCY
- zamieszcza ogłoszenia o wartości poniżej 130.000 PLN, nie objęte ustawą PZP,
- zamieszcza ogłoszenia o wszczętym postępowaniu przetargowym wraz z odesłaniem do dokumentów - załączników ogłoszenia na stronie BIP UDT – Przetargi.
WYKONAWCY
- mają możliwość pobrania z platformy zamieszczonych przez Zamawiającego dokumentów w celu przygotowania oraz złożenia oferty poprzez platformę zakupową,
- składane przez Wykonawców dokumenty są automatycznie szyfrowane,
- mają możliwość zadawania pytań, bez konieczności logowania i rejestrowania w systemie,
a wszystkie pytania trafiają do Zamawiającego, - po kliknięciu linku z wiadomości, Wykonawca zostanie przeniesiony do formularza złożenia oferty,
- po wprowadzeniu dokumentów, Wykonawca zatwierdza ofertę przyciskiem "złóż ofertę".
Jeśli chcecie Państwo zostać Wykonawcą Urzędu Dozoru Technicznego zachęcamy do kliknięcia na zakładkę "zostań dostawcą". W ten sposób będziecie Państwo na bieżąco informowani o publicznych zapytaniach ofertowych UDT.
W przypadku pytań lub problemów technicznych prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, która obsługuje platformę. Tel: 22 101 02 02, e-mail: cwk.platformazakupowa.pl, czynne pon-pt od 8:00 do 17:00